Рэзервовае капіраванне
Паслуга Рэспубліканскай платформы па рэзервовым капіраванні і аднаўленні віртуальных машын кліента і файлаў, якая аказваецца па мадэлі BaaS – рэзервовае капіраванне як паслуга (backup as a service).
Кампанія beCloud прадастаўляе кліентам комплексныя паслугі па абароне даных, рэзервовым капіраванні і рэплікацыі на базе ПЗ Veeam.
Паслуга «Рэзервовае капіраванне і аднаўленне» прадугледжвае:
- прадастаўленне кліенту воблачнай інфраструктуры (дыскавай прасторы) для захавання рэзервовых копій віртуальных машын кліента ў неабходным аб'ёме;
- выдзяленне тэнанта забяспечвае працэс рэзервовага капіравання віртуальных машын кліента;
- рэзервовае капіраванне і аднаўленне віртуальных машын кліента, размешчаных на рэспубліканскай платформе.
Кіраванне віртуальнымі рэсурсамі ў рамках паслугі BaaS робіцца кліентам самастойна праз партал самаабслугоўвання, пры дапамозе якога кліент можа настройваць працэсы рэзервовага капіравання сваіх віртуальных машын у межах запытаных вылічальных рэсурсаў і выдзеленай прасторы СЗД. Уліковыя даныя для доступу да партала самаабслугоўвання прадастаўляюцца кліенту пасля падключэння Паслугі. Доступ да партала ажыццяўляецца праз публічныя сеткі.
Высокая хуткасць і гібкія магчымасці дазволяць ажыццяўляць надзейнае рэзервовае капіраванне на ўзроўні выявы віртуальных машын і аднаўляць віртуальныя машыны, файлы гасцявой АС і аб'екты праграм за кароткі час.
Дадаткова кліентам beCloud даступная тэхналогія з дапамогай якой пры неабходнасці можна хутка ажыццяўляць перанос рэзервовых копій на воблачную пляцоўку, размешчаную ў сертыфікаваным дата-цэнтры beCloud узроўню TIER III і аднаўляць файлы і даныя з воблака. Выкарыстанне геаграфічна аддаленнага аб'екта для размяшчэння рэзервовых копій выкарыстоўвалася і раней, аднак са з'яўленнем спецыялізаваных рэзервовых пляцовак, шматлікія кампаніі аддаюць перавагу менавіта ім, як па эканамічных аспектах, так і з пункта гледжання бяспекі і надзейнасці. Аб'ектамі для рэзервавання могуць быць як фізічныя серверы, так і віртуальныя машыны кліента.
Кампанія beCloud пры неабходнасці дапаможа сканфігураваць і наладзіць сістэмы кліента.
Гарантыі забеспячэння якасці паслуг устанаўліваюцца ў Пагадненні аб узроўні абслугоўвання (SLA). Тэхнічная падтрымка кліентаў ажыццяўляецца ў рэжыме 24х7х365.
Па дадатковую інфармацыю звяртайцеся ў аддзел продажаў beCloud:
+375 17 287 11 11;
+375 17 287 11 49;
sales@becloud.by.