Паслуга «Тэхнічная падтрымка»
Паслуга «Тэхнічная падтрымка» накіравана на аказанне дапамогі пры рашэнні задач на этапе эксплуатацыі інфармацыйных сістэм кліента, размешчаных на рэспубліканскай платформе.
У рамках паслугі кваліфікаваныя спецыялісты beCloud дапамогуць у вырашэнні пытанняў па адміністраванні, маніторынгу, абнаўленні, ліквідацыі інцыдэнтаў і праблем:
- па запытах кліента, выконваюць настройкі аперацыйнай сістэмы, сістэмнага і прыкладнога праграмнага забеспячэння;
- ажыццяўляюць маніторынг значных параметраў абслугоўваемай сістэмы, аналізуюць падзеі сістэмы маніторынгу і прадпрымаюць дзеянні пры выяўленні неадпаведнасцяў;
- інфармуюць кліента аб выхадзе пакетаў выпраўленняў і абнаўленняў праграмнага забеспячэння, пры неабходнасці аказваюць дапамогу пры ўстаноўцы і ўжыванні абнаўленняў;
- аказваюць дапамогу ў расследаванні інцыдэнтаў і праблем, прадастаўляюць рэкамендацыі па іх устараненні.
У тарыфныя планы ўключана магчымасць кансультацыі спецыялістаў кліента вопытнымі інжынерамі аператара. Абмеркаванне пытанняў можа праводзіцца ў рэжыме відэаканферэнцсувязі.
Пры падключэнні паслугі кліент вызначае склад праграмных сродкаў, у адносінах да якіх будзе ажыццяўляцца тэхпадтрымка, і тарыфны план з уключанай колькасцю зваротаў і часу на кансультацыі.
Дакументы
Тарыфы
Па дадатковую інфармацыю звяртайцеся ў аддзел продажаў beCloud:
+375 17 287 11 11;
+375 17 287 11 49;
sales@becloud.by.